niedziela, 26 lutego 2017

30 fakt贸w o mnie ;)

Hej 馃槉

Dzisiaj troch臋 o mnie. 馃槉 馃槉 Mo偶e akurat mamy ze sob膮 co艣 wsp贸lnego 馃槅

1. Za miesi膮c sko艅cz臋 26 lat 馃槻馃槻
2. Jestem mam膮. Dok艂adnie dzisiaj mija 23 miesi膮ce odk膮d ni膮 zosta艂am 馃應馃應馃應
3. M臋偶a te偶 mam 馃槅 jest 2 lata m艂odszy ode mnie. 馃槉
4. Jestem uzale偶niona od jednej kawy dziennie ☕
5. Boj臋 si臋 kur i gryzoni. Wrrr 馃槰馃槰馃悁馃悡馃悢
6. Boj臋 si臋 staro艣ci i 艣mierci.
7. Uwielbiam testowa膰 produkty i cz臋sto zg艂aszam si臋 do r贸偶nych akcji, cz臋sto te偶 udaje mi si臋 znale藕膰 w艣r贸d grona tester贸w 馃槅
8. Traktuj臋 innych tak, jak oni traktuj膮 mnie 馃槇馃槇
9. Zawsze m贸wi臋 to, co my艣l臋 馃槑
10. Kocham lato i s艂o艅ce 馃尀馃尀
11. Uwielbiam herbaty, chcia艂abym pozna膰 smak wszystkich 馃挀
12. Gdy by艂am ma艂a uwielbia艂am szczepienia, ci膮gle pytalam, kiedy b臋d臋 mog艂a p贸j艣膰 na szczepienie 馃槀馃槀 w ci膮偶y, mia艂am przynajmniej dwa razy w miesi膮cu pobieran膮 krew, wiec juz mi wystarczy馃拤馃拤 馃榿
13. Przera偶aj膮 mnie samoloty i lot nimi ✈✈
14. Nigdy nie by艂am w g贸rach 馃椈馃椈
15. Termin porodu, mia艂am na dzie艅 przed moimi urodzinami, nie wysz艂o.... urodzi艂am dok艂adnie tydzie艅 po swoich urodzinach 馃應馃應
16. Gdy by艂am m艂odsza mia艂am ci膮gle powybijane palce 馃彞
17. Kocham zielone oliwki 馃憚
18. Nienawidz臋 krakers贸w 馃樁
19. W swoim 偶yciu mia艂am du偶o zwierz膮tek (psy, koty, rybki, chomik, 艣winka morska, papugi, jaszczurka) 馃悤馃惐馃悂馃悷馃悹
20. Zawsze chcia艂am mie膰 偶贸艂wia, ale mama si臋 na niego nie zgadza艂a 馃槩馃悽
21. Nigdy nie by艂am na solarium i si臋 nie wybieram 馃槂
22. Boj臋 si臋 szybkiej jazdy samochodem 馃槰馃殬馃殬
23. Moje dziecko odziedziczy艂o po mnie chyba tylko kolor oczu 馃槓
24. Jestem krotkowidzem, tak jak moja mama 馃憮馃憮
25. 艢pi臋 w skarpetkach 馃槉
26. Mieszkam na wsi i bardzo si臋 z tego ciesz臋 馃悤馃惗馃惏馃悘馃惀馃悆馃悅馃悇馃殰馃悗馃尲馃尰馃崁馃尦馃尫馃尵馃彙
27. Codziennie mog艂abym je艣膰 sushi 馃憣
28. Kocham zakupy 馃拕馃憭馃憲馃憱馃憰馃憴馃憼馃憽馃憿馃憵馃憸馃巵
29. Macierzy艅stwo wywr贸ci艂o moje 偶ycie do g贸ry nogami, ale nie zamienilabym tego na nic innego 馃懚馃懚馃應馃懣馃懣
30. Jestem szcz臋艣liwa i ciesz臋 si臋 z tego co mam ❤❤❤

Mi艂ego wieczoru 馃槉

                              BUZIAKI 馃槞馃槞                  

2 komentarze: