wtorek, 21 lutego 2017

Nale艣niki

Hej 馃槉
Z racji tego, 偶e wczoraj na kolacj臋 m贸j m膮偶 wymy艣li艂 sobie nale艣niki podziel臋 si臋 dzi艣 z Wami moim przepisem na nie 馃槉 By艂o to w sumie ostatni膮 rzecz膮 na kt贸r膮 mia艂am ochot臋, gdy偶 mam w domu dwulatka w trakcie buntu, no ale 艂adnie poprosi艂, wiec stwierdzi艂am, 偶e ju偶 nie b臋d臋 taka z艂a i zrobi臋 馃槉

No dobra, wiec przepis:
- nieca艂y litr mleka
- p贸艂 kg m膮ki (tak膮, jakiej u偶ywacie do domowych wypiek贸w)
- 1 jajko
- 3 艂y偶ki cukru (zwyk艂y, br膮zowy, trzcinowy do wyboru, do koloru)
- 1 艂y偶eczka sody
- 2 艂y偶ki oleju

Wszystkie sk艂adniki 艂膮cz臋 ze sob膮 za pomoc膮 miksera do uzyskania w miar臋  g臋stej masy (w razie konieczno艣ci mo偶na doda膰 wi臋cej m膮ki)

No i sma偶臋 na patelni do nale艣nik贸w bez dodatku t艂uszczu.  (olej dodaj臋 bezpo艣rednio do ciasta) 馃槉 ot ca艂a filozofia 馃槉




Pierwszy : ;)





Moje by艂y z d偶emem truskawkowym i jogurtem naturalnym, ale co kto lubi 馃槉

SMACZNEGO!!! ;)


3 komentarze:

  1. Ha a pono膰 pierwszy nale艣nik zawsze si臋 nie udaje. ;-)
    Dietetyczne to one nie s膮, ale to bardzo dobrze, bo gdzie nie spojrzysz tam wsz臋dzie fit. P艂atki fit... Ciasteczka fit...
    Kurcze nawet si艂ownia jest fit ;-)
    Ju偶 mi od tego fit niedobrze ;-)

    OdpowiedzUsu艅
  2. No w艂a艣nie mi si臋 uda艂 ☺ nie s膮 fit, bo to dla mojego m臋偶a, jemu nic fit nie trzeba, on sam jest jak fit 馃槀馃槀

    OdpowiedzUsu艅