sobota, 18 lutego 2017

BIOVAX olejek do włosów

Hej! ;)

Każda z nas dąży do tego, by mieć piękne włosy. Ciągle szukamy produktów, które pomogą nam w ich pielęgnacji. Na rynku mamy mnóstwo produktów do wszystkich rodzajów włosów. Niektórzy, tak jak ja borykają się z problemem suchych, łamliwych, skłonnych do plątania, zniszczonych włosów, oraz z rozdwajającymi się końcówkami.
Nie tak dawno odkryłam regenerujący olejek do włosów LBiotica BIOVAX i to o nim dzisiaj opowiem, bo na prawdę jestem zadowolona z jego działania.
Jest to olejek z bambusem i avocado, został opracowany, aby wzmocnić, odbudować i rozswietlic włosy, oraz przywrócić im elastyczność i zmysłowy wygląd. Ma składniki odżywcze, które mają pozytywny wpływ na włosy, a jego lekka formuła nie obciąża ich.

Niewielką ilość wystarczy rozetrzeć w dłoniach  i rozprowadzić na umytych, wilgotnych i osuszonych ręcznikiem włosach. Zostawić bez spłukiwania.  Można stosować go również do wykończenia fryzury, albo tak jak ja na końcówki w celu zabezpieczenia i regeneracji.  Na prawdę widać różnicę 😊
Cena to około 25 zł za 50 ml



Moje plusy :
- natychmiastowe scalenie rozdwojonych końcówek
- po użyciu włosy są miękkie, nawilżone i pełne blasku
- świetnie wygładza
- zabezpiecza przed urazami
- ułatwia rozczesywanie
- ładnie pachnie
- posiada bardzo wygodny dozownik w postaci  pompki

Moje minusy:
- trzeba uważać z ilością, max 3 naciśnięcia pompki,  zbyt duża ilość sprawia, że włosy stają się ciężkie i tłuste

Skład:

U mnie sprawdził się w 100% na końcówki, po miesiącu stosowania widzę poprawę ich kondycji. 😊😊

POLECAM 😊😊😊

4 komentarze:

  1. Dużo czytałąm dobrego na temat olejków z tej firmy, ale jeszcze nie miałam okazji ich testować. Też mam problem z włosami, ale przez częste problemy skórne, są suche, skóra głowy często swędzi i jest podarżniona. A nie oreintuje się pani czy można je wszędzie kupić, czy są jakieś miejsca okreśone?

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi nigdy nic się nie działo, olejek jest delikatny, wiec myślę, że warto spróbować 😊 Na pewno można go dostać w aptekach, bo często go tam spotykam, nie jestem pewna, ale warto sprawdzić w Rossmanie, no i oczywiście można go zamówić przez internet 😊 Jeśli się Pani zdecyduje go wypróbować, to proszę dać znać czy się sprawdził 😊 Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten olejek z bambusem (wcześniej miałam naturalne oleje Biovax) i oba są bardzo dobre. Dobrze zabezpieczają końce włosów, wygładzają je, nabłyszczają, przy czym nie powodują obciążenia, bo wystarczy dosłownie jedna pompka na średnie i długie włosy, przez to olejki są też bardzo wydajne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oprócz olejku mam jeszcze szampon,odżywkę i maskę, wszystkie godne polecenia ;)

      Usuń