艣roda, 22 lutego 2017

Co ja tu w艂a艣ciwie robi臋?

Hej 馃槉
Wielu z Was zastanawia si臋 co sk艂oni艂o mnie do za艂o偶enia bloga i dzielenia si臋 tym co tu zamieszczam z ca艂ym 艣wiatem.
No to opowiem 馃槉

Od dawna fascynowa艂y mnie wszystkie blogerki, w wolnych chwilach (szczeg贸lnie w ci膮偶y mia艂am du偶o czasu) czytalam blogi.  Nie mia艂am okre艣lonej tematyki, czy to kosmetyczne, parentingowe, czy os贸b,  kt贸re testuj膮 i recenzuj膮 produkty, wszystkie na sw贸j spos贸b by艂y dla mnie ciekawe. Cz臋sto czerpa艂am z nich te偶 inspiracje, kupowa艂am produkty, kt贸rych recenzja wydawa艂a mi si臋 interesuj膮ca.  Kilka razy nawet skusi艂am si臋 co艣 ugotowa膰 z zamieszczonego przepisu. To wszystko by艂o dla mnie wooooow!

Pewnego dnia powiedzia艂am sobie, tez tak chc臋,  to jest co艣,  co bardzo mi si臋 podoba i z pewno艣ci膮 sprawi mi przyjemno艣膰.  Jestem osob膮 otwart膮, kreatywn膮 i mam sto pomys艂贸w na minut臋.  Stwierdzi艂am wi臋c, spr贸buj臋, dam rad臋.  Tak to si臋 zacz臋艂o.  Pewnego dnia za艂o偶y艂am bloga i doda艂am wpis, nie my艣la艂am wtedy o za艂o偶eniu fanpage'a, wi臋c nie mia艂am publiczno艣ci.  Na jednym wpisie si臋 sko艅czy艂o,  nie mia艂am pewno艣ci , czy to na pewno dobry pomys艂.  M贸j blog umar艂.  Nie wraca艂 do niego, mia艂am male艅kie dziecko,  kt贸re poch艂ania艂o ca艂y m贸j czas. Nie my艣la艂am o blogu... Do czasu... jak m贸wi powiedzenie- stara mi艂o艣膰 nie rdzewieje. .. To prawda!馃槉
Od niedawna znowu zacz臋艂am o tym my艣le膰,  偶e by艂oby fajnie go od艣wie偶y膰 i powr贸ci膰.  Zbiera艂am si臋,  zbiera艂am no i buuuum w ko艅cu si臋 zebra艂am. Stwierdzi艂am, 偶e skoro sprawia mi to przyjemno艣膰 to czemu mia艂abym z tego rezygnowa膰?  Jednak teraz postawi艂am sobie cele. Wiem, 偶e pocz膮tki s膮 trudne, 偶e nie od razu znajd臋 taka ilo艣膰 odbiorc贸w jak膮 bym chcia艂a, ale nie wa偶ne.  Z czasem si臋 uda, wierz臋 w to 馃槉



Postanowi艂am tez za艂o偶y膰 fanpage'a na Facebooku i tak zrobi艂am.  Nawet nie wyobra偶acie sobie jaka rado艣膰 mnie ogarnia, gdy widz臋 nowe polubienia strony. Tak sobie my艣l臋- nie jest tak 藕le, jednak kto艣 to czyta. Jak ka偶da bloguj膮ca osoba sprawdzam statystyki, by艂am w szoku , gdy pod jednym wpisem zobaczylam liczb臋 wy艣wietle艅.  Zdradz臋 tylko, 偶e by艂y to trzy cyfry 馃槉 Ka偶de polubienie,  ka偶dy komentarz, ka偶de wy艣wietlenie daje mi kopa, mobilizuje i motywuje do dalszych dzia艂a艅.
Nie robi臋 tego wszystkiego tylko dla siebie, ale i dla Was. Dla mnie to odskocznia, relaks, a dla Was?
Mam nadziej臋, 偶e z czasem si臋 przekonam. 馃槉

Nie wybra艂am sobie konkretnej tematyki, wiec b臋d膮 tu r贸偶no艣ci.  Na pewno b臋dzie du偶o recenzji,  poniewa偶 bardzo lubi臋 testowa膰 kosmetyki  i lubi臋 dzieli膰 si臋 opini膮 o nich. Bior臋 udzia艂 w wielu testowaniach i cz臋sto dostaj臋 produkty,  wiec czemu mia艂abym nie wykorzysta膰 tego tutaj. Z racji tego, 偶e jestem mam膮 nie zabraknie r贸wnie偶 temat贸w zwi膮zanych z macierzy艅stwem. Czasem jaka艣 porada, przepis... z pewno艣ci膮 b臋dzie co czyta膰 馃槉

Tak偶e zapraszam,  艣ledzie mnie na bie偶膮co, gdy偶 ju偶 nied艂ugo dzi臋ki ma艂ej wsp贸艂pracy z pewn膮 mi艂膮 os贸bka zorganizuj臋 konkurs. My艣l臋 , 偶e b臋dzie warto ;) Jeszcze troch臋 polubie艅 i startujemy 馃槉馃槉 Szczeg贸艂y juz niebawem 馃槅

                                            BUZIAKI  馃槝馃槝馃槝

1 komentarz:

  1. Witam Ci臋 w sferze Bloger贸w.
    Mam nadziej臋 偶e nie zabraknie Ci motywacji.
    Dla mnie ci膮gle po jakim艣 czasie zaczyna jej brakowa膰.
    Chcia艂am pom贸c Ci w sprawach technicznych, ale widz臋 偶e to Ty mo偶esz pom贸c dla mnie:
    Jak doda艂a艣 emotikony do posta?
    Dla mnie nie chc膮 wchodzi膰...

    OdpowiedzUsu艅