niedziela, 19 lutego 2017

TANGLE TEEZER

Hej! :)

Jeśli masz dość szczotek, które niszczą i wyrywają włosy, mam coś dla Ciebie! Tangle Teezer, bo o nim tu mowa to prawdziwa rewolucja w rozczesywaniu włosów. Rozczesuje szybko i bezboleśnie, pozwala uzyskać niesamowity efekt w ciągu pół minuty.
Szczotka została uznana za najlepszy, innowacyjny produkt fryzjerski ze względu na swoje niezwykłe działanie.  Produkt jest ceniony przez profesjonalistów i konsumentów z całego świata.



Jego główne zalety:
- bezboleśnie rozczesuje splątania
- masuje skórę głowy
- nie niszczy struktury włosa
- nie wyrywa włosów
- z łatwością zmieści się do każdej kobiecej torebki


Szczotka kosztuje około 30- 40 zł.

Ja osobiście się w niej zakochałam i nie wyobrażam sobie, żebym mogła zamienić ją na jakąś inną 😊

POLECAM ×100 😊

Buziaki 😙😙

2 komentarze:

  1. Kobieto!!!
    Szczotka?!
    cud jeśli mam czas w ogóle uczesać włosy, a wtedy nawet widelec się nada ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha nie no na to bym nie wpadła 😂 Ja musze czesac, bo mam skłonność do plątania i jakbym tego nie zrobiła to byłaby masakra, a obcinać w najbliższym czasie nie zamierzam ☺

      Usuń