poniedzia艂ek, 27 lutego 2017

Moja baza pod makija偶

Hej 馃槉
O tym, jakie bazy przeznaczone s膮 do poszczeg贸lnych typ贸w cer pisa艂am Wam ostatnio. Dzi艣 poka偶臋 Wam jakiej bazy u偶ywam ja 馃槉

Z racji tego, 偶e mam such膮 cer臋,  kt贸ra wymaga wyg艂adzenia wybra艂am baz臋 wyg艂adzaj膮co- liftinguj膮c膮. Jest to produkt EVELINE COSMETICS art scenic silikonowa baza pod makija偶.  Super innowacyjny podk艂ad bazowy, kt贸ry zachowuje si臋 jak niewidoczna pow艂oka sk贸ry.




Moje plusy:
- lekka konsystencja, kt贸ra po aplikacji tworzy efekt drugiej sk贸ry
- 艣wietnie wyg艂adza i liftinguje
- idealnie "trzyma" makija偶 przed艂u偶aj膮c jego trwa艂o艣膰 o dobre kilka godzin
- tworzy 艣wietna warstw臋 ochronn膮  (czasem w zimie na szybkie wyj艣cie na dw贸r nak艂ada艂am na twarz sam膮 baz臋 np podczas wiatru lub deszczu i dzi臋ki temu nic z艂ego si臋 z ni膮 nie dzia艂o,  nie wysusza艂a si臋 dodatkowo, ani nie podra偶nia艂a)
- u艂atwia aplikacj臋 podk艂adu
- bardzo wydajna, dos艂ownie odrobinka wystarcza na ca艂膮 twarz

Cena to oko艂o 25 z艂 za 30 ml.

Dla mnie 艣wietny produkt, idealnie dobrany do mojej cery. Polecam osobom z cer膮 such膮 馃槉

                                        BUZIAKI 馃槞馃槞

Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz