czwartek, 16 lutego 2017

Magiczna Moc Olejków

Jakis czas temu dostałam do testowania dwa produkty Loreal Paris Elseve i chciałabym podzielić się swoimi odczuciami ☺

ZAPRASZAM ☺☺
Na pierwszy rzut weźmy sobie Ekspresową Odżywkę. Jest to pierwsza od Loreal Paris odżywka pielegnacyjna o podwójnym działaniu, wzbogacona sześcioma olejkami kwiatowymi i serum pielegnacyjno- nablyszczajacym. Przeznaczona jest do włosów pozbawionych życia,  szorstkich, matowych i trudnych do ułożenia
                             

Jest to ekspresowa odżywka bez spłukiwania, która można stosować na wilgotne, osuszone ręcznikiem włosy,  jak i na włosy suche.

Moje odczucia po jej stosowaniu:
- juz po pierwszym stosowaniu zauważyłam odżywienie włosów 
- natychmiastowe wygładzenie włosów
- super miękkość 
- i tutaj, w sumie nie wiem czemu na tym miejscu, bo jak dla mnie jest to największy plus, po użyciu odżywki włosy z łatwością się rozczesuja, a miałam z tym spory problem
- no i zapach... ma śliczny zapach,  który długo utrzymuje się na włosach 
- nie obciąża wlosow i sprawia, że są świeże przez dluuugi czas
- mimo formuły olejku, absolutnie nie zostawia na włosach tłustych śladów 
- bardzo łatwy sposób dozowania, wystarczy rozpylic i gotowe

Minusów żadnych nie zauważyłam ;)

Drugi produkt to odżywcza maska balsam. Zawiera ona szlachetna formułę łącząca moc sześciu olejków kwiatowych. Przeznaczona jest do włosów suchych.  


Jest to maska, którą wystarczy rozprowadzić na całej długości umytych i osuszonych włosów zwracając szczególną uwagę na końcówki, pozostawić na 5 minut i spłukać.

Moje odczucia: 
- natychmiastowe działanie sprawia, że włosy są jedwabiście miękkie juz po pierwszym użyciu
- świetnie wygładza i zapobiega elektryzowaniu się włosów 
- nadaje włosom witalność i blask
- bardzo szybko się wchłania i z łatwością spłukuje 
- ma lekką formułę z widocznymi złotymi drobinkami, które absolutnie nie zostają na włosach 
- ma śliczny zapach
- jak dla mnie numer jeden wśród dotychczas stosowanych masek

Minusów nie zauważyłam ;) 

Wiem też,  a raczej jestem pewna, że sięgnę po te produkty jeszcze wielokrotnie ☺

Zapraszam również do odwiedzenia strony i zapoznania się z innymi produktami www.lorealparis.pl 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz